Blog

LED-uri ÎN PUBLICITATE

Concurența crește rapid în multe domenii, iar specialiștii în marketing vorbesc deschis despre un nou fenomen – zgomotul publicitar. Zgomotul publicitar este o cantitate imensă de mesaje publicitare care prevalează asupra consumatorului mediu. Dar cum poate un agent de publicitate să rupă acest zgomot și să-și comunice oferta? O modalitate de a adăuga luminozitate mesajului dvs. este cu LED-urile.

De ce LED-uri și nu neonuri?
Economisire

Dispozitivele cu LED-uri nu necesită echipamente de înaltă tensiune. Acest lucru permite economii semnificative de energie.

Putere

LED-urile sunt rezistente la șocuri. Principalul dezavantaj al neonului este fragilitatea sa. Mai mult, dacă un element este deteriorat, acest lucru afectează și performanța elementelor învecinate. Agenții de publicitate cu experiență știu că, atunci când comandați semne neon, este necesar să luați un număr mare de neoane de rezervă pentru instalare, ceea ce afectează prețul total al unei comenzi publicitare.

Siguranță

Multe companii își cer clienții să semneze o anexă la regulile de utilizare a dispozitivelor neon. Acest lucru se datorează tensiunii foarte ridicate necesare pentru a acționa acest tip de lumină de fundal. LED-urile, la rândul lor, funcționează la o tensiune mai mică, ceea ce le face semnificativ mai sigure de utilizat.

Prin urmare, dacă doriți să vă arătați oferta într-o lumină favorabilă și să spargeți zgomotul publicitar, având grijă și de economie și siguranță, alegeți semne LED.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *